14:10

hejhej, i dag skaffade jag en ny blogg! för den andra gick som den gick.. jaja.
ingen skola idag för mig, alltså igår morse började jag känna mig väldigt illa mående men gick till skolan iallafall.
det gick över frammåt dagen, men kom tillbaka på kvällen. så det vart ingen dans för min del. jag gick och la mig och skrev på min deckare, var uppe hela natten men kom ingenstans. i morse vaknade jag och mådde mer illa, och mamma sa åt mig att stanna hemma. vaknade vid 12 av att mamma väckte mig och hade gjort pannkakor! mummsi.
och efter det så kändes det mycket bättre. nu har jag precis tränat och tittat tv och ska skriva lite på min deckare och se i fall jag kommer någonstans i dag! och senare kommer lilla släkten och firar min bror som fyller 20 på fredag pusssssssåh, sakna sommaren! man blir ja bara depp av det här höst mörkret :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0