torsdag 20:42

skola i dag som vanligt, efter det åkte jag hem till mina 'sjuka' bror. kollade på dumpad.
efter det lagade han bränd pyttipanna till oss, sen kom robin och gick vi ut och spelade något krigsspel som jag är rädd för:(
sen var det danssssss, kulkul :) så nu är jag faktiskt lite trött, och har pluggat min engelska nu med.
i tisdags fick jag dåliga besked om mitt knä, så dom senaste dagarna har jag inte vart på hugget riktigt.
menmen, nu är det som det är. i morgon är det fredag! och träffa sötishanna?hihi
jaja, nu ska jag fortsätta på engelskan sen kolla medium. pussssssssss

Kommentarer
Postat av: hihihi

snygg! du ska se mig!haha

2008-11-23 @ 02:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0