fredag och lov!

fredag idag och äntligen LOV! gud va skönt säger jag bara, även om det inte har blivit så mycket skola på senaste tiden med prao och studiedagar:) men iallfall skönt! igår så fick vi reda på vad vi fick på våra so uppgifter i skolan, och jag vg och lite+ och jag är över lycklig! eftersom so är inte mitt starkaste ämne:) idag vart jag klar med bråk diagnosen också eftersom att jag inte hunnit gjort den, vet inte varför men iallfall alla rätt! så nu har jag fått alla rätt på alla diagnoser hitills, fast dom är ju bara 3 men endå. jag är väldigt glad, för allt går bra nu! yeyeye. idag så gjorde vi no prov om sex och samlevnad och där gick det jättejätte bra! gogogo ninni. och nu är det påsklov när allt går så bra? så plugg hela lovet kan jag lova=) ska ikapp med matten, iallfall endel. nåja, ikväll så har jag ingen skjuts efter som mina föräldrar firar att dom vart tillsammans i 27 år idag. så lilla prinsen kommer hit till mig ikväll och äter tacopaj med mig och min familj. senare så blir det väll film eller något med älsk:)
nu är han påväg så nu måste jag avsluta. pussss

imorgon?

hello setis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0