grillning

ikväll så vart det grillkväll hos linn med några brudar. dock så åkte jag hem väldigt tidigt och känns som om man knappt hann och äta upp, men som så många andra så har man föräldrar som jobbar nu på loven. och det är ju faktiskt inte riktigt min favorit, kan jag säga. för mina vill iallfall att dom ska vara vakna när jag kommer hem, och dom måste ju också få sova lite? nåja, kvällen vart mysig med inte långvarig.

tjosanhejsan tuttlisa.

juste! idag så har jag vart jätte hurtig. först så CYKLADE jag och mamma ner till kyrkogården, sedan till maxi och käka glass. från maxi så cyklade jag till anton, sedan hem. åt hemma, fix, sen cyklade jag igen ner till linn, och hem. så idag vart det prämiar för min nya cykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0