fredag/lördag

fredag i går och det var skönt. började morgonen med kamratstödjar möte, så jag dock missade matten, men det gör kanske inget om det händer någongång. efterdet var det idrott som gällde, svettigt:l nåja.. efter idrotten gick vi till musiken och upptäckte att mattias inte var där? men det var hans bil, så vi började fundera. efter en kvart av fundering så gick vi, för det är ju då som sagt man får gå från lektionen på håltimma. när vi gick tillbaka till skolan ute i det fina vädret, gissa vem vi ser då? jo, mattias. men då var vi ju faktiskt redan inställda på att ha håltimma och käka glass på maxi, så vi knalla iväg och mattias fick följa med. dock så slapp vi ju inte musiklektionen för det, utan vi var tvugna att sjunga allt vi skulle betälla. som tex; jaaaaaag vill haaaaaaaa tvååå kulorrrrrrrr med kooooooola sååååås, haha, nåja det var väldigt kul iallfall. sen på hem färden till skolan så gick vi i ett tåg och alla skulle säga hej till alla när vi gick förbi någon i ordning så den första först sen vidare i tur och ordning till den som gick längstbak. så varje persom fick ca 10st hej. efterskolan åkte jag och mamma direkt till marieberg, och var där till ca 7, köpte 2 par tights och ett linne. vid ca 8 skulle jag ner till robbin, men lagom när jag kom ner dit så skulle dom precis dra. så jag gick vidare på upptäcksfärd till victor och jocha och sen vidare till folkan, var jätte tråkigt förutom sumobrottningen! gick iallfall ut i kylan och mötte anton, vi pratade lite och så, vart lite tårar med. men det var iallfall skönt att få prata lite med dig anton:) efter den korta stunden så åkte jag hem, för jag dog av kyla. sen vart jag på lite depp humör så jag somnade nästan på en gång.

idag när jag vaknade så åkte jag och mamma på engång till marieberg och bytte ett par av tightsen för dom var jätte konstiga? och köpte ett par andra istället. så fick jag även ett par skor och ett till linne. och på måndag när lönen kommer ska jag även få ett par jeans, som jag spanade in idag. när vi kom hem från marieberg så var det bara snabbt att städa rummet, och sen åka och hämta ellen vid tåg stationen, och hon stannar här tills imorgon! ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men ni kan väll höra av er puss!:)

promenix på led!

me and moa at the kvarntorpshög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0