lördag

fredag i går, och jag förov mig 40 minuter. inte kul alls, vaknade 20 minuter innan jag skulle gå till bussen. nåja, var klar tills 8 men hade dock inte hunnit ätit frukkost. men det fixade sig för pappa kom hem och hämtademig, och skjutsade mig till skolan. kamratstödjar möte först, sen masage på gympan. mycket nice=) fast lite för skönt haha. efter skolan så cyklade jag hem, och jag skojar inte. det var sån motvind så att jag stog helt stilla. så det var väldigt jobbigt. sen när jag kom hem så sov jag ett bra tag, sen så åkte jag till linus och åt, sen så åkte vi hem till mig och sov. glömde dock att stänga fönstret, så det vart väldigt kallt på natten. menmen, vaknade tidigt men somnade om till ca 14. han åkte vid 15, och sen så har jag bara hunnit duschat och kollat tv.
igår så skulle niorna ta avslutningskort, och då så var pojkarna utklädda till flickor!

pontus och jonte, riktigt snygga tycker jag!

och sexiga dalmo, hahaha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0