onsdag 16:47

i går så hann jag inte uppdatera eftersom att vi skulle kolla film med klassen halv 7 i skolan, och jag kom hem 4. så hann bara duscha i stortsätt. i måndags så åkte jag till linus på kvällen och sov där, sen därifrån till skolan. efterskolan så jobbade jag över syslöjden, och hann faktiskt jätte långt tycker jag! och det känns väldigt bra. åkte med bussen vid 3, sen så precis när jag kliver av bussen så åkte jag och mamma tillbaka till kumla och inhandlade lite små saker. som jag sa, så åkte jag hem och duschade. sen vidare till baka ner till kumla, till aramis rättare sagt. beställde pizza och tog med oss till skolan och käkade. sen så vart det någon moses film i aulan, du vet din tro ger liiiiiiiiiiv. haha, moamoamaoa. nåja, sen hem och sova tidigt det var skönt.

idag så har det varit ryssar på våran skola, så dom har tittat in på våra lektioner här och där. och efter ett tag när jag och chloé har suttit och pratat om dom där (prickigkorven), så börjar en av dom där prata svenska? haha, så det vart faktiskt lite pinsamt. och sen på svenskan så fick vi gå och kolla sverige vs ryssland, när dom spelade fotboll i kumlahallen. nåja, nu har vi iallfall ledigt tills måndag och det är nice! ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, men jag cyklar väll ner till kumla lite senare. nu ska jag skära lite sallad, för grillen är på g! pusspuss

vi tappa stackarn från fönstret:( blommor=sommar?

syslöjdarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0