onsdag

idag så har jag vart inne och hemma hela dagen, eftersom att det regnat. ensam hemma har jag vart också. när pappa kom hem, så började han med maten medans jag log och sov. sedan kom mamma och då vare dax för mat! mums, mys med ljus. dom firar sin påsk idag eftersom att jag och henke ska bli skjutsade hela helgen. när vi käkat åkte jag ner till jimmy där det var några som lanade, fast jag och robbin kollade hockey/bolt istället. sen efter det så åkte jag hem. känner mig verkligen seg, och trött:o imorgon?:)
iwu

imorgon på dagen ska jag nog till ellen, inte hunnit pratat med mamma än:s men ska försöka göra det i morgon bitti! sen så måste jag hinna sy nya singel kläder till tävlingen i kumla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0