onsdag 23:16

alltså, jag vet inte hur jag mår eller vad jag är på för humör.. sur/grinig/trött/arg/ledsen, allt som är jobbigt verkligen! och det suger. känns verkligen som om allt går neråt nu, inget går bra alls. grillade förut iallafall, sen så hoppade jag in i duschen och efter det fix. så kom snälla johan och hämtade mig på hans moped, och vi brummade ner till jocha där det var folk. var där ett tag och umgicks, ganska trevligt men segt. så vi drog efter ett tag, och beslöt oss för in till maxi och köpa godis. så vi gjorde det, sen så bad jag johan och skjutsa hem mig. ganska skönt, för jag är ganska trött. alltså, jag vill inte änns träffa folk när jag mår såhär, dom lär ju bli rädda. valborg i morgon, vad ska alla göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0