onsdag

skola idag, helt okej faktiskt! slutade dock tidigare än vanligt, men det gör självklart ingenting. efter skolan drog jag, linus, robbin och jimmy och käkade glass och sen vidare hem till jimmy. var där någon timma, sen skulle jag och min vackra klass till bibblan? lyssna på någon random författare som ingen visste vem han var, så jag passade på att luta mig tillbaka, sluta ögonen och sova en litenstund. vaknade av att han sa någotliknande som "det var allt för mig". jag ställde mig upp med alla dom andra och gick vidare där ifrån, och tillbringade min sista krona på tuggummi-automaten. sedan cyklade jag och mötte linus i någon sekund, sen tillbaka till maxi och handla matsäck tills i morgon, sedan till jimmy igen där dom tre var. nu har jag precis suttit ute men min bror och hans kompisar, och dom har någon liknande grillfest såhär mysigt på en onsdag. tackdelen är att 1.jag ska sova snart. 2. dom spelar hög musik så det hörs i hela antonsbacke. 3. det kommer fler folk! herregud, stackars ninni. i morgon är det iallfall natur skolan i kvarntort som gäller för oss 8b:are. känns inte speciellt kul faktiskt, men alltid lika kul med fåglar<3 nåja, nu ska jag kolla andra avenyn, sen ska jag knippa. och i morgon fyller ju faktiskt robbin år! får inte glömmas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0