söndag

lördag i går, började med grill coh mys i går på kvällen. sen cyklade jag ner till jimmy i kumla, där linus och johan var och kollade hockey. sen så cyklade jag hem, och somnade på en gång. man blir faktiskt trött av att cykla, haha. nåja, vaknade typ 11 idag, gick upp käkade glass och kollade robinsson, mycket nice=) somnade om en litenstund senare, och sov i ett par timmar. vaknade vid ca 4 och började plugga so. så nu har jag pluggat från halv 5 kanske till 7. ojojoj, och jag är inte klar än. men det är inte mycket kvar, så det blir jag klar med på någon timma kanske. nu sitter jag och kollar på tv och har precis duschat. ska sova tidigt också, orkar verkligen inte skriva så mycket menmen. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0