söndag,

igår så åkte jag först hem till anton. lagom att jag kommit dit skulle vi till viaskogen, så jag fick ringa min snälla mamma lagom tills hon hade kommit hem igen och fråga om hon kunde skjutsa oss. när vi kom till viaskogen så var det bara några killar och någon full tjej, fast det kom flera och så senare. men det sög, och kylan började knapra sig in över kvällen. så vi gick till hanna strömberg och spelade gh, men åkte hem på ganska en gång för det sög det med:)

idag är det söndag, faktiskt alltid skönt på nått vis:) förutom att dom är så sega. vaknade 9, av täppt i näsen i dag igen:(:(:( får aldrig sova.. iallfall, i dag skulle jag kolla på antons pingis, eftersom att jag missade den igår. fick reda på att han inte skulle spela förns 2 idag, så jag la mig och sov en stund, vaknade klockan 3 och då hade han redan spelat klart:o hm, nåja. så idag blir det solning med linn=) och i morgon, stockholm!

känner att jag börjar bli dålig på bilder, men det är faktiskt lite bildbrist på datorn:<

så jocha får ställa upp på bild=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0