tisdag

i går var det måndag och jag hann inte uppdatera. i söndags kväll så var jag med linus, vi kollade robinsson och så. och i går i skolan.. hände inget speciallt? jo, juste. kris - kriminellas revansch i samhället, kom till våran skola och berättade typ om deras liv och så. sen så var det även bibblan som gällde. lyssnade på någon författare, och han berättade också om sitt liv. efter skolan så kom mamma och hämtade mig, var hemma en stund och åt. sen så åkte jag och mamma in till marieberg, blev ett par jeans och en tshirt. åkte hem, skulle städa på mitt rum, och det kändes skönt att ha det gjort, även om jag städade det senast i lördags. nåja, senare vid 10 så åkte jag till linus och sov där tills i dag:) så jag har vart ganska trött i skolan idag, men det får man tåla. hade ju bara 4 lektioner varav 2 av dom var syslöjd och bild. slutade halv 2, åkte på en gång hem och sov, och nu har jag precis vaknat 18.43. go ninni sova mycket i natt! nu ska jag ta och vara lite social mot min mamma som står brevid mig och steker pannkakor. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0