torsdag

idag är det torsdag, och det betyder ju att helgen är påväg. låter bra. idag så var vi i kvarntorp med klassen, det var det tråkigaste jag gjort på väldigt länge. vi gick ca en mil med matsäck på ca 4 kilo på axeln upp och ner på kvarntorpshögen, vad har jag gjort världen för ont för att förtjäna det? nåja, efter den tråkiga vandringen runt på missbildad och den eviga trappan så var det äntligen dags för fika! det var nog länge sen jag var så lycklig. vid halv 2 kom bussen som tog oss tillbaka till skolan. åkte hem och sov i 2 timmar innan det var dags för dans, som gick väldigt bra!:) ska dock visa magen på uppvisningen så nu får jag ligga i och träna, som jag att jag inte kommer göra:o hahah, nu ska jag iallfall hoppa in i duschen sedan ska jag nog kolla andra avenynsom bara la av igår på datorn? aja, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0