torsdag

onsdag igår, skolan var helt okej. slutade efter fysiken för att vi skulle ta ut våran komp som vi har fått efter bibblan. jag, moa och chloé gick till syslöjden och sydde lite. sen så gick jag till buss stationen och träffade linus en snabbis, sen tillbaka till skolan, där min bror kom och hämtade mig. hem, sov och pluggade lite sen så kom linus:) han skulle sova här också, men först så hade jag lite ont i ryggen och så, så mamma maserade mig, men hon sa att jag bara hade stäckt mig. sen började jag få ont i magen, och sen så magknip. sen började jag typ svettas? så jag sprang in på toan och spydde, spydde och spydde. 5-6 gånger. så linus fick åka hem. och när han hade åkt så började jag få jätte ont i magen. alltså, det va som om någonting hade gått sönder, aldrig någonsin haft så ont i hela mitt liv, så pappa ringde 112. och dom trodde att det var blindtarmen, för då är det brottom. jag hade så ont så att jag skakade, min kropp var i chock alltså. så vi åkte in till sjukhuset, men vi vände när jag slutade skaka. för då var det lite bättre, sen åkte jag hem och sov och vaknade som vanligt? hemma från skolan idag iallfall, men känner att jag egentligen kunde gått idag. men jag undrar alltså vad det var med min mage:o

Kommentarer
Postat av: c

har fått likadant en gång, fett läskigt e de :o<3

2009-04-23 @ 17:03:54
Postat av: ninni

sv på chloé: mjo, det kan man lugnt säga, aldrig någonsin kännt på sån smärta. kunde inte ligga still, låg bara och kved och skakade. kroppen var i en riktig chock:(

2009-04-23 @ 20:53:58
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: ninni

sv på chloé: mjo, det kan man lugnt säga. aldrig vart med om sån smärta. kunde inte ligga still, låg bara och kved och hela kroppen skakde för att den va i chock:(

2009-04-23 @ 20:55:40
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0