kom hem igår och nu.. döds trött.

som sagt kom jag hem igår, har haft det underbart bra med 35 grader varje dag! fast, jag sov lite dåligt eftersom det var stenhårda sängar.. vet inte riktigt vad jag ska skriva. men vi har haft det bra iallafall. orkade inte uppdatera igår, så det får bli nu!

dock råkade jag bada med min kamera så den gick sönder andra eller 3de dagen, men jag hade kvar systemkameran iallafall. men nu kommer dom bilderna jag hann ta med digital kameran

farmor och kusin Linnéa

mat första kvällen?


en av dom fyra poolerna på hotellet

där till vänster bodde vi


tuffa brudar










första dagen var det mulet så, ja..








bästa uppträdandena på kvällarna, den här killen var sjukt rolig!




Kommentarer
Postat av: Ellen

Du ser ut att ha haft det bra =)blir riktigt avundsjuk när man ser bilderna, vi får ses snart =D <3kramkram

2009-08-19 @ 19:41:28
URL: http://ellandellan.blogg.se/
Postat av: sara

Shiiet! jag har vart där! :o

på samma hotel oxå :o :D haha! :DD

hoppas du har haft det bra! :)



kram <3

2009-08-20 @ 19:25:17
URL: http://saraaskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0