ny ipod!

tack snälla mamma och pappa för ipoden! eller ja.. 600 fick jag betala själv, men det var snällt att ni hjälpte mig med resten iallafall. fick bli en rosa, så det passar ihop med mig mobil också, hihi.

blir perfekt på planet och stranden!

nåja, åkte till mathias vid halv fem kanske. sedan så kom mamma och pappa och hämtade mig, skulle in och lukta parfymer och vad vi skulle beställa till taxfreen. så man var säker på det man beställde luktade gott!haha

haha, tog med mig systemkameran för första gången med på äventyr med!
köpte den ju faktiskt för att jag skulle använda den med, inte bara ha att ligga hemma.







lite måste vi ju bjuda, eller?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0