uppdateringen är urdålig, jag skyller på skolan!

har inte uppdaterat sen jag kom hem? men jag skyller faktiskt på skolan. man går upp ca 7, äter frukost dusch och sen iväg till skolan. lång och kämpig dag i skolan, döds trött när man kommer hem, och så somnar man. vaknar upp ca 19, käkar kvällis och sen kollar något tv pogram, duschar igen, sen somnar man? så ser mina dagar ut när skolan är igång igen.. inte hinner jag sitta vid datorn inte?

aja, idag har jag iallafall hunnit med att
1. äta krääftor hos min morbror (luktar som om man inte duschat under hela sitt liv)
2. haft folk här, musik och chill drickning
3. mötit gustav uppe vid hagavallen, fick även sällskap hem av andreas och david, så jag slapp gå ensam.

nu har jag precis kommit hem, eftersom attg det tog sin tid att gå.. menmen, sängen ropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0