11:01 börjar uppdatera på jullovet igen

Jag kan börja med att i Söndags så var det dansuppvisning. Och när det är julavslutning brukar det vara tävlingar av olika slag, i år var det Disco, så fick man välja om man skulle dansa par eller singer, tävlat eller inte. Så jag och Ellen tävlade i par, och sen ej tävlat för att det inte skett så många gånger. Så vi vann! En liten pokal. Väldigt glad, eftersom att det var min första haha.

I veckan har det vart 2 prov och 2 redovisningar, det var det sista denhär terminen. Iför sig så har jag en sak att göra klart på svenskan, men det fixar jag imorgon.

Ikväll är det Lars Winnerbäck som gäller! Har längtat som 17, så vi får hoppas att vi får det kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa! äntligen.. haha! :)



/ zjenny.. zjenny.... jenny , jenny!

2009-12-12 @ 15:40:05
Postat av: ninni

hahahahah, zjenny-zjenny zjenny-zjenny.. Jenny, Jenny.. :D

2009-12-13 @ 21:57:33
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0