17:49 med tanke på lite uppdatering..

Har precis vaknat från min efter middags-sömn, (vilket jag gör varje dag). Käkat en vacker pannkaka med lite socker på och är på gång mot Alléskolans öppethus, för andra gången. Förra gången så kollade jag på Teknik och Natur, men natur verkade inte falla min så värst i smaken. Så jag väljer nog Teknik, men OM jag inte skulle komma in på Teknik måste jag ha ett andra alternativ, så idag ska jag kolla på Europa ekonom och sam med Ellen. Nu tror inte jag, att jag inte kommer in på teknik efter mitt utväckligssamtal jag hade igår, som inte visades sig vara ett dugg negativt. Så ajg är glad, men sur om det kanske inte räcker, who knows..

För att påpeka:
1. det har varit väldigt kallt idag.
2. Jag har ätit kebabtallrik idag med Chloé efter gympan, det var vi värda.
3. Pappa slog precis sönder en lyckta som mamma har ivrat runt efter, och äntligen fått tag i. (som tur vet hon inte om det än)
4. jag har spanska prov i morgon, känner mig inte redo och jag ska bort nu.- ont om tid.
5. Statistiken sjunker pga min dåliga uppdatering
Vi hörs nästa inlägg, cya:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0