fredaaggggg

har inte updaterat nu på ett tag, och jag skäms:| så nu skriver jag vad jag gjort sen jag vart frisk!

onsdag: var jag i skolan för första gången på hela veckan och +att min lilla anton fyllde sweet sixteen, så efter skolan så kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till marieberg och köpte present åt honom. vart ett silver armband som dock är förstort..  menmen. köpte även en ring till mig och en jeans jacka. sen skjutsade mamma hem mig till anton, och då skulle vi ut och äta? och jag visste ingenting så jag hade precis smällt i mig en hamburgare. nåja, följde med dom sällskap:)

torsdag
: så var det skola först, på pi:n åkte vi till biblioteket och hängde upp våra vackra verk. så nu är det en liten utställning där! hihi, efter skolan så åkte jag till dansstudion och jag bör ej ha tränat eftersom att efter påväg hem så värkte det verkligen i hela kroppen:( så jag fick vila ett tag sen så gjorde jag och mamma halva min so=)

fredag: fredag och soligt väder! skulle ha vart ute i dag i snön på idrotten men pga att jag fick så ont idag så ville mina föräldrar att jag inte skulle vara med. så vi fick gå enda till statiol istället och ta kort.. sen så var det mat och efter det så hade vi inställd musik, så började inte förns 10 över ett med no. och efter det engelska. i dag så kommer ellen hit och sover, för i morgon bär det iväg till tävling! sen ikväll ska vi ner till kumla för anton ska fira med sina vänner så då ska vi åka ner en sväng:)
nu ska jag städa lite, sen åker vi ner och hämtar ellen vid stationen:) puss


anton och ninni 21 måndaer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0