fredag den 13de :l

som sagt så är det ju fredag den 13de i dag, men det har gått bra hittils tycker jag! skolan var helt okej, men ett extra plus på musiken när vi gjorde våran egna låt, scissor mia HAHAHAHA väldigt kul:) sen så var det no förhör och så också, jag och chloé satt och skratta åt massa fel pilar:(haha. nåja, ikväll blir det hanna iallfall. vet inte riktigt vad det blir men vi hittar väll på något. orkar inte göra så mycket heller, ganska trött. och TRÄNINGSVERK! skojja inte alltså, igår efter dansen sämstakonditionen.se verkligen:( hihi, i morgon är det alla hjärtans dag och det firas med bubbis. ett stort + för dagen är att jag fick tillbaka min efterlängtade älskling<3<3<3

hello dancers, från julavslutningen:)

Kommentarer
Postat av: chloé

haha, pilarna!

2009-02-13 @ 19:49:59
Postat av: ninni

HAHAH, bästa puss

2009-02-14 @ 00:20:31
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0