lördag

lördag i dag, och jag orkar aldrig ha på datorn längre:l vet inte vad, men aja. i går så var det skola som vanligt, sen skulle jag skynda mig hem och duscha och så för det var ganska jätte bråttom. så kommer inte min bror på en halv timma, sen när han väl kom kastade jag in mig i bilen och han gasade på, och körde nästan in i en bil på personal parkeringen:o nåja, kom hem i allafall så kastade jag min in i duschen och ut igen lika snabbt. när jag kom ut fick jag typ stress attack, så jag kunde inte göra någonting och satte mig bara ner och började gråta? :l ingenaning, men iallafall så började jag fixa mig och sen vid 6 åkte jag ner till emma. vi åt taco och sådär, sen skulle alla ut då stannade några hos emma, sen skulle alla in, sen skulle alla ut, sen fick vi inte vara ute, då gick alla in, då fick man inte gå ut. så det vart helt cp, sen så gick jag och amanda till pontus, sen till sara och hämtade amandas plattång, sen till jonte, sen hem. kvällen blev inte bra. och ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma och vara med min bror, eller vet inte om han ska ut. men det får jag inte hoppas på, eller så blir det något kul ikväll, vi får se:)
bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0