lördag

i går så kom ellen hit, vi hämtade henne vid stationen sen vart det hem dusch och fix. efter ett bra tag så tog vi oss iväg till olle där det tittades film. sent vart det inte för våran del därför vi skulle upp idag, så klockan 7 immorse kom mamma in och väckte oss, vi käkade frulle sen fix. efter ca en timma så bar detiväg 8mil till kungsör! men när vi väl kommer fram.. så öppnar mamma bagageluckan och frågaar mig: ninni, vart är din väska? jag trodde att hon skämtade, så jag klev ur bilen och gick fram till bagage luckan. nej, ingen väska med danskläder, skor, licens, ja allt, den låg fortfarande hemma i vardagsrummet! så pappa fick brumma iväg hemmåt igen och hämta den, men vi hade fortfarande ett problem som vi kom på. vi skulle dansa på engång, och det skulle minst ta 1,5 timmar för pappa att komma tillbaka. så vi fick dras med stressen i nacken och bara hoppas på att han skulle komma tillbaka på en 75minuter. men sen så visades det att nej, det skulle han inte. så vi fick klura ut någonting väldigt snabbt och det enda vi hade med oss var mysbyxor och linne, men vi hade inte lyckats att tagit på oss samma färg på linnena.. och det började faktiskt dra sig i magsäcken på riktigt! så vi berättade för erika vad som hänt, och lyckligtvis så skulle hon ha ett vit linne på hiphopen, och det var ju vitt jag hade på mitt linne. så vi dansade pardisco i gråa mjukisbyxor och vita linnen! haha, det kommer vi komma ihåg. nåja, dagen sket sig och det var inte min dag precis. får hoppas på bättre dagar! nu snart kommer anton, och vi ska bara mysa ikväll för jag är helt slut! bilder från tävlingen kommer senare. puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni hanterade situationen sjukt bra ändå ju :) Den värsta känslan som finns är när man har glömt något :p

2009-03-03 @ 16:33:02
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0