SÄLEN 09!

ja, nu har vi vart i sälen, och RIKTIGT skoj har vi haft det! åkte från kumla klockan 6 och kom fram vid tio, faktiskt så var inte bil färden så jobbig. vi sjöng mest bumbibjörnarna och lyssnade musik, mysigt i vår lilla minibuss!mihihi. wipps så var vi framme och klara för att åka. fast hemfärden fick snabbare än dit förden, sov någon timma sen sjöng resten. och uppe i sälen träffade jag sara och moa chloé som vi trodde skulle vara sjuk, men klarade sig upp endå:) finns så mycket att skriva, och även om jag skriver mycket kommer jag glömma endå. så jag skiter i att skriva massa händelser! dom kommer till bilderna istället, som dock inte vart så många eftersom att fingrarna frös och man ville mest åka! enjoy

mois and me in the car! hahahahahhahahah vi bjuder.

moa är söööööööööt hahahahahhaha. och sara tar en tupplur i bakgrunden?:d

sen här är vi uppe i sälen med masssssssa snö!

och tommie styrde bil ända till sälen:d bumbibjörnen själv!

bumbibjörn nr2 sings!

sarabara i liftkön!:Dsöti

moa!HAHAHAHAHHA för söt hjärtat!<3

moa och sara i någon stolslift,  'snyggingar! shit, dom vinkar!' hahahaha

me and moiloi i stolslift! frena

för moa var den andra gången att åka skidor i hela sitt liv, så det vart många vurpor hihih!

sen solen, något kort jag tog.

sara och moa

sara och moa igen, sötisar

HAHAHAHAHHA, bästa bilden! 1, sara posar. 2, chloé ligger ner och softar. 3, moa (idet inringade området) som försöker komma upp på egen hand! hahahaha, klockren bild!

sista åket, sötis sarabara:D

sara och moa på väg hem!hihihi busisar.

sen upptäckte jag och sara att moas banan hade blivigt svart!hahaha

så, siste bilden. sara får avsluta dagen med ett stort leende!
det här måste göras om! puss på dagen!

åhnej, får inte glömma saras 'bie' hihihihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, roligt hade vi dude!

<3

2009-02-18 @ 23:13:04
Postat av: sarea

oj, de va av mig!

2009-02-18 @ 23:13:39
URL: http://slannqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0