söndag<3

går dagen vart väll inte så bra, vart lite knas här hemma och så. men tillslut fick jag åka till olle som var själv hemma och skulle ha "fest". kom dit och där var några men drog ut efter bara ett litet tag, och sen hem till jocha, var där ett litet tag sen hem. och jag fattar inte hur jag kan ha så ont i ryggen? det är verkligen pain. så hela gårkvällen när jag hade kommit hem så satt mamma och pappa och maserade mig, sen somnade jag mellan dom hihi. sen vid 2 så vaknade jag och sprang in till mig och somnade om. idag så hade jag tänkt att mesta dels av dagen ska gå till plugg, och sen kanske träffa t. vi får se hur det blir:) jag kan inte ladda in bilder från mobilen eftersom att jag har någon annan:l aja, puss

jag saknar allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0