torsdag, meningslösa torsdag..

den här dagen känns som om jag lika gärnat skulle sovit lite extra länge och piggnat till lite granna? för jag har vart sjukt trött hela dagen, och verkligen inte orkat varit något glad alls. nåja, ellen kom hit idag iallafall, vi övade dans och fick ihop den tillslut med mycket takträkning:) vi får bara hoppas på att det går bra. ellen åkte hem med tåget halv 8 och då åkte jag hem och slängde mig i soffan framför tven. och där har jag legat enda tills nu, och kollat på the mentalist som hade repris nu klockan halv 11, och jäklar vad snygg! alltså, sättet han prata på var bara helt jätte snyggt, och hela han var bara helt jätte snygg:(
fast snyggast är ju endå dinozzo från navy csi. hahaha, är det bara jag som sitter och tycker att poliserna på tv är snygga eller?:(

mhmhmhmmhmhmhmmmh...............:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0