torsdag

som sagt, inte uppdaterat på ett tag nu. menmen, iveckan har jag bara tagit det lugnt. i måndags åkte jag till marieberg med mamma, köpte ny klocka och ring. i tisdags minns jag inte vad jag gjorde.. men i går så åkte jag in till marieberg igen, och köpte entill adidas tröja. jag orkar inte skriva så mycket, har iallafall precis dansat, och jobbigt var det! helt död i magen:( sen när mamma hämtat mig, så hade hon köpt med två par fotbolls strumpor till gympan:d men ett plus är att jag åker till sälen på sportlovet, och sen trysil på påsklovet:):):)

klockan och ringen jag köpte

och sen har jag kommit på, att man snabbt samlar på sig adidas tröjor:l
den lila i mitten var den jag köpte i går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0