13januari

vaknade i morse och fick inte luft:s va faktiskt lite läskigt.
sen så tog jag lite nässpray och såntdära och då vart det bättre! efter det åt jag frukost och jag bestämde mig för att stanna hemma idag. men efter jag hade sovit ett tag så ångrade jag mig, så jag gick upp halv 10 och borstade tänderna och sen skjutsade mamma mig till skolan. meningen var egentligen att jag bara skulle gå på so:n eftersom att vi har prov på fredag-.- sen så hade vi bara en halvtimmas engelska, så jag stannade då med. efter det kom jag på att vi bara hade syslöjd? så jag traskade mig igenom det med!
sen när jag kom hem så somnade jag nästan på en gång, HELT SLUT. sen när jag vaknar igen så är jag mer sjuk?:( det var inte riktigt bra. sen så vart det plugga so iallfall. och nu har jag precis kollat säsong start på adnra avenyn:):)
men nu ska jag sova och vila ut mig till i morgon. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjälp mig att bestämma vilken header jag ska ha i bloggen?

Kommentera de senaste inlägget och rösta på din favorit!



Den med Kevin Borg eller nån av dom med Kat von D?



Snälla?!

2009-01-14 @ 21:16:22
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0