18 januari

vaknade typ 1 idag och fick panik, det får jag varje gång jag vaknar sent på en söndag och vet att man måste somna tidigt också. jag kanske inte är den enda? jaja, sen tvättade jag av mig sminket som jag hade somnat med på igår:s efter det så käkade jag lite frukost sen vart det soduko med papi, vi båda behöver lite hjärngymnastik.. slängde på mig lite kläder sen åkte jag ner och solade med linn, och ganska brownie vart jag=) sen kom jag hem och vart HUR SLÖ SOM HÄLST, skojjar inte. la mig i soffan och somnade till lite, och nu har jag precis tränat lite på maskin, atmhävningar och situps med pappa. fick panik, för jag fick nyss ett sms av ellen att vi ska tävla den 28 februari i eskilstuna. och min kondition MÅSTE upp. jag klarar inte annars:o så i morgon börjar jag att springa, duktig ninni! och sen måste jag plugga med, hade bestämt mig för att göra det idag, men det blev inte så. men jag måste iallafall göra spanskannnnnnnnnnnn, jaja. nu ska jag hoppa in i duschen. puss=)

och här kommer en bild på mig och moder efter som att hon fyllde år igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0