3 januari

har inte uppdaterat på ett väldigt bra tag nu, men iallafall
god jul och gott nytt 2009!!
julen tillbringades som traditionellt hemma hos oss.
fick massor av julklappar och massor av pengar. och faktiskt så gick jag nästan på en gång när jag vaknade dagen efter
och köpte mig en systemkamera! en bra en.
efter det köpet hade jag bara ett par tretusen kvar, och det gick åt kläder och lite annat skrutt.

nyår hade jag hela dagen fullt upp. på dagen var vi hos anna och jonny, senare så vart det nyårs mat hemma med familjen.
efter det åkte jag till min älskade lilla anton thörner, och vi åkte senare på fest hos kevin. och jag tappade bort en av mina skor. blev en mysig stund på torget med anton efter det, och sen vidare hem till honom. nyår vart lyckat, bara lite trassel med sko. men det löste vi igår genom att åka till marieberg och köpa exakt lika dana. senare så säger kevin att min skor troligtvis ligger hemma hos honom. och jag kan inte lämna tillbaka skorna eftersom att jag redan hunnit använt dom. BRA NINNI, 500sränn åt helvete. jaja, men då har jag ju 2 par exakt lika dana skor, right? hahaha. jaja.

idag så tillbrangades kvällen på ett litet lan med anton. eller ja, jag tittade på när dom spelade wow, inte någe vidare kul. jaja, tittade lite film där också till pizzan, american giggelow(stavning?). sen nu vart det hem och senare till örebro och hämtade mami. i morgon är det lan med hanniu och c.o vi får hoppas att det blir kul med girls.
+ att min papi fyllde 47 igår, gratulerar!

det får bli en freshhhhh picture på mig och hanna älskling!

Kommentarer
Postat av: hänabanäna

ääääälskling:D

2009-01-06 @ 20:43:22
Postat av: Anonym

hannnnnniii<3

2009-01-06 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0