6 januari

GRATTIS CHLOÉ KIHLSTRÖM 14år idaaaaaaag!<3
i söndags "lanade" vi några tjejor hemma hos hanna. det va kul men inte så mycket sömn kan jag säga, eller rättare sagt ingen sömn alls! vi satt uppe hela natten, och vipps så var klockan 8 på morgonen. så vi gick upp och det var redan ljust ute. så vi beslöt oss för att gå bort till maxi och köpa frukost i flera minus graner!haha jag va rätt så pigg enda tills vi kom in till varma gosiga maxi, då höll jag på att somna flera gånger :$$ jaja, sen vart det hem till hanna och äta baguette och varmt te. sen packade jag ihop datorn och mamma hämtade mig vid 11. aldrig att jag är öppe så sent någe mer! det har satt sina spår kan jag säga! uschhhh, ja iallafall sov jag 2 timmar sen duchade jag och åkte till anton och sussa vidare. hihi. plus att min bror fick för sig att åka till stockholm så han drog bara:( saknar honom.

idag så vaknade jag klockan kvart över elva att mamma kommer inrusandes och säger att jag måste gå upp om jag ska hinna vara med ellen. så jag kliver upp som en levande död och började koka nudlar<3 mhihi. sen fixade jag mig lite granna sen åkte jag iväg till efterlängtade ellen i laxå:) och hon gjorde om min blogg, tjusig vart den verkligen! tacktacktack. sen nu har jag precis kommit hem, och jag är helt slut körd.

i morgon ska jag plugga matte och so, har ganska mycket att göra och jag har panik för skolan börjar på TORSDAG!-.-:(:(:( jaja, får väll stå ut, men nu ska jag titta film med mammi och pappi<3

Kommentarer
Postat av: hänabanäna

för kul & JA! de har satt sina spår:O

men då kanske du kan hjälpa mig med min blogg nån ddag för jag är liksom sämst :(

ily pluttan

2009-01-06 @ 21:38:51
Postat av: putte

haha ok

2009-01-07 @ 17:36:09
Postat av: chloé

tack älsklingen!<3

2009-01-20 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0