7 januari

nu börjar lovet ta slut på riktigt:(
jag har inte fått nått gjort som jag skulle fått, fy skämms ninni! inget plugg eller någonting. men jag har iallafall duschat och gjort mig freshhhh. sen har jag kopplat in mind ator också! men egentligen var inte det någon större idé, för den ska endå typ lämnas in snart -.- jaja, pratade med linn förut, hon fick mig på lite bättre humör<3 hon berättat att hon missat att skolan börjat idag!hahaha, för söt!
sen har jag städat lite på mitt rum och så också.
skulle med mamma in till marieberg med jag var för seg så hon åkte utan mig, och nu sitter jag här igen.
ikväll kommer min bror hem, han sitter på tåget hem! så vi får hoppas att han orkar kolla film eller nått med mig. för jag är rätt så uttråkad!
imorgon börjar skolan och jag orkar verkligen inte! kommer inte kunna sova ikväll heller.. usch vad jobbigt det här känns :(
börja längta till sommarlovet istället! får hoppas på bättre betyg. + att i morgon får man träffa lawen? det är hemskt hur mycket han är saknad:( och chloé med!
plus att jag bröt mitt mönster, idag var det första gången jag inte åt pizza på hela året!haha

saknar den här bullen.

Kommentarer
Postat av: chloé

lawen kommer inte hem imorgon:p :(<3

2009-01-07 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0