8januari

skolan började idag usch! jätte trött, det vart inte mycket till sömn inatt.
hade iallafall matte test idag, gick bra. skrev på allt- men jag vet att jag har fel på iallafall en.
sen fick jag reda på att om en vecka så är det prov i so! -.-.-.-.- det får gå som det går, jag pluggar allt vad jag kan iallfall.
sen var det pi, och efter det slutade vi! åkte med anton hem någon timma, sen nu så kom jag nyss hem.
började kolla lite mer på hund, och det är iallafall en yorkshireterrier som vi ska ha. OM vi ska ha någon.
hihi, jaja. nej nu så ska jag nog lägga mig framför teven och sova ett tag, låter väldigt skönt!

hihi, här är då en bild på en väldigt söt en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0