sommar:(åh

alltså, hela efter middan har jag legat och bara tjockat:( alltså, så fort jag bestämmer mig för att sluta blir jag bara ännu värre?-.- och ingen träning vart det i dag heller, åhhhhhhhhåhhhhhåhhhhh får panik verkligen. men IMORGON, då borjar jag på riktigt!:D även om jag sagt det några gånger nu ;$

vart lite sugen bara, eftersom att jag håller på att ränsa datorn, så har jag tagit bort bilderna från denna sommar.
 så det blir gamla bilder sen typ sommaren i 6an:) vill ha sommar nu!

hej ninni 12 år


sara och ninni, film kväll m klassen i sexan

lisette, när vi sovde i husvagn

lisette och jag liseberg hahahah

anton, det här måste vart bland dom första dagarna tillsammans:)

lisette och jag cykla nästan hela väger till mberg:o

talangen

soliga dagar i kumlasjön

sara badaste i självaste kumlasjön

soliga dagar i säbylund med

hhhhhej poser

min bror tog även studenten

mys kvällar på moas balkong

vi sprang också ut och satte oss på ett gärde med massa gräs en mysig kväll

började även lyssna på lars

hej ninni 12år

Kommentarer
Postat av: chloé

tolfte bilden - min morfar föfan, med sin najsiga bil :D<3

haha

2009-01-21 @ 16:36:51
Postat av: ninni

min pappa är hos han nu faktiskt!haha

2009-01-21 @ 18:44:07
Postat av: Anonym

hahahahaahhaha snygg bild på mig sara josse amanda och vendela från talangen hahahaha

2009-01-22 @ 21:26:06
Postat av: josefin / askersund

hahahha men gud, fin bild från talangen :) noot

2009-01-22 @ 21:31:00
Postat av: ninni

självklart, alla är as söta ju!:D

2009-01-22 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0