friskkkkkkkkk

inte vart i skolan sen i tisdags, och nu när det är ganska stressigt så känns det som att jag hamnat efter en hel del. jaja, i dag har jag kännt mig lite bättre men jag har portfarande bara legat i pyamas och kollat tv hela dagen. ätit lite glass också;$ och förstås pluggat på historia provet som är i morgon(!!!), känns mindre kul faktiskt. franska revolutionen, och kan nästan inte ett årtal, och klockan är nu, få se.. halv 10, bra ninni:)men det går nog bra endå. g får jag nog iallafall av den där snåljåpen :D jaja, fick reda på i tisdags om jag får såhär bra poäng som jag haft det senaste halvåret på nästa diagnos så får jag vg i matte :D:D:D:D och sen håller jag på att få det i massor av ämnen med!! åhgudvabra. jaja, i morgon är det fredag och då händer? på lördag ska jag vara med anton iallafall. men nu ska jag gå och umgås lite med min mamma, sen så blir det sova tidigt ikväll och klara prov i morgon! puss
SÖTASTE BILDEN på mig och hanni, och bara så att hon vet så finns jag alltid hos henne vad som än händer:]<3

Kommentarer
Postat av: hänabanäna

jag älskar dig jennifer<3

2009-01-15 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0