godmorgon 7januari!

vaknade nyss att telefonen ringde, usch vad jag verkligen hatar sånt :( jaja, igår så kunde jag verkligen inte sova. så jag läste ut en bok och typ hela våran historia bok! hahaha. jag kommer vara grymm på provet:D och så hann jag börja på en bok till. jag kommer bli riktigt nörd nu:(

nu ska jag snart göra mig frukost och duscha sen sätta igång med dagen. jag ska plugga och städa hela dagen lång, har jag bestämt. men jag vet att det aldrig blir av. senare idag får jag se vad som händer, vart vindarna blåser lixom=) OM jag får tid över som sagggt. och sen ska jag hinna koppla in min dator igen, för nu sitter jag på mammas och det finns inga bilder....... så jag fick ta en festlig bild på mig själv från självaste lanet inne på maxi! kopierat från saras bilddagbok.

dock ingen bra kvalité därför den är print screenad! haha

Kommentarer
Postat av: kiss skumm

fis.

2009-01-07 @ 13:02:44
URL: http://lillyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0