lördag

igår vart det jätte cp. började med att min bror frågade mig om vi skulle åka ner och sola, då gjorde jag det. sen när vi kommer dit så var 2/3 upptagna:l så vi gick till maxi och skulle köpa energi drickor och sånt. och sen när vi är på torget så hör man brandkår, abulans och polis bilar komma. sen så stannade vi till och kollade vad som hade hänt, för det var precis brevid oss men vi fattade inget. så kommer min brors kompis som precis hade gått förbi platsen. han ba; det är någon som ligger och dör. vi ba; :|. så smög vi förbi och sneglade lite då så vare en alkis som hade druckit för mycket så han hade fått hjärtattack. så han dog.. och man mådde faktiskt jätte illa efter.

jaja, sen så solade vi iallafall och jäklar, har faktiskt aldrig blivit så varmt förut:o så jag led dom sista 10 minutrarna. sen kom vi hem, hoppade in i duschen och fixade mig och så. sen var det mat. och efter det så vart jag som ett frågetecken, och jag kom inte iväg någonstans:l så jag gick till henke och robin, men dom skulle typ åka precis. så då följde jag med och skjutsade dom, sen så vid 11 åkte jag till henke, och där var anton och så. vi var där en stund, sen vid ett så gick vi hem till anton med min onda hals. kollade scrubs, somnade till lite där, hihi. mamma ringer och säger vid halv 2 att hon skulle komma och hämta mig då, och i samma svepa hämtade vi henke & c.o. stannade på max och fetta lite också.

idag vaknade jag vid nio kanske och mådde inte alls bra, usch. somnade om iallafall och vaknade nyss halv 12, gick upp käkade frulle med mammi och pappi, som också nyss hade gått upp?!:o haha, konstigt. ikväll ska iallfall mina föräldrar bort, och jag behöver hitta nått att göra med. så vi får se vad som händer. nu vart det ganska långt inlägg, det va bara för han som dog tror jag:o jaja, nu ska jag ta och städa mitt rum, sen ska jag plugga lite matte<3hihi

ivu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0