måndag

skola i dag som vanligt, mer eller mindre. sen så åkte jah hem och pluggade lite, men det tröttnade jag på ganska snabbt och gick och la mig i soffan. och plötsligt så hoppar jag upp av att mamma ringer och skrämmer livet av mig. hon hämtade mig iallafall sen så åkte vi in till marieberg och införskaffade lite granna. håller på att spara pengar till en ny dator, så vågar inte köpa för mycket:l jaja, sen vart det hem och nu har jag precis tränat lite med papi. jag är duktig att komma ihåg det:D men inte lika duktig på att sluta med godis:( imorgon börjar showen och jag är överlycklig! även fast jag har tvekat litegranna så har jag faktiskt saknat det:o och på torsdag börjar discon igen! :):):) och nu blir det prison break, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0