ny musik på ipod!

jag började faktiskt tröttna lite på musiken som jag har haft inne nu ett tag och kände för lite nya låtar. nya och nya.. jaja, dom är iallafall sköna att lyssna på tycker jag:) det behöver faktiskt inte vara dom allra nyaste som är bäst. själv tycker jag inte om när man sitter någonstans med någon halvgammal låt sen kommer någon och säger, 'åh redan'. vad ni tycker kanske är en annan femma! och man lyssnar för att man själv tycker om den. en låt är inte bra bara för att den när ny, den blir gamal snart den med. men nu får dom där låtarna sitta där ett tag, medans jag försöker fixa lite annat runt om.

för ni som inte kan så mycket om blogg så kan ni faktiskt gå in på: http://www.designadinblogg.se/ . där får man jätte mycket tips och idéer om nästan allt.

Kommentarer
Postat av: linnea

skulle göra en blogg på blogg.se men det blev bara konstigt o sidan hjälpte inte als:P hur gör man??

2009-01-21 @ 22:45:18
Postat av: Josefine

jag gillar live your life med rihanna och T.I :)

2009-01-21 @ 23:01:56
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0