onsdag

skolan idag var inte bra, inte bra alls. åkte till sveas med jesper och köpte bullar :lfetto, du skulle ju sluta. men det går inte:(:(( efter sveas så vart det moab hallen, skulle åka skridskor på gympan med det var typ ingen som var med så vi fick sitta och kolla på. men tillslut så fick jag låna susannas skridskor så jag kastade mig ut på isen, men vart genast livrädd och vände-.- sen så vart det tillbaka till skolan, och vu upptäckte att jag inte har så långa ben? haha, idag har jag bara pluggat massa matte hemma och jag fattar entligen dethär!!! imorgon börjar dansen! men nu ska jag se topmodel puss

hej miniben

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :) keep it up! (y)

2009-01-22 @ 20:39:20
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0