sommar behövs!

ja, den här dagen har änn så länge vart seg. men det ska söndagar vara, och det kan bara vara skönt. jo, jusste! jag kom då att jag inte använt min kamera på länge sen när jag väl vart sugen på att ta mig ut och fota så kollar jag och ser 2% i batterier-.- jaja, så jag ställde den på laddaren, så somnade jag en liten stund. vaknar och ba nu måste det vara klart! sen resar jag mig upp och kollar ut, kål svart. ÅHÅHÅHÅ, inte konstigt att man blir depp på vintern?! hmmmmm, jaja. jag är på dåligt humör idag, och börjar bli sjuk.

och slängde jag in en ego/fjortis/äckel bild också..

det är varning för ras
gå så försiktigt du kan
dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
varning för ras

jag saknar min ekorre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0