tisdag

idag var det skola, och det var andra gången för i år jag tog bussen på morgonen. annars brukar mamma vara så snäll och ge mig skjuts. menmen, när jag kom till skolan så stog den efterlängtade lawen(!) i fönstret och tittade lite. jag vart väldigt glad och hoppade över honom och gav han en stor bamsekram:) och jag är så väldigt glad över att han äntligen är tillbaka. iskolan gick allting som vanligt, förutom att jag jobbade över syslöjden 1.1/4 timmar! ojojoj, bra ninni. och lilla gulliga chloé var till sällskap:) efterdet så gick jag med med anton och gjorde nudlar och tittade på simpsons. och nu som kom mamma nyss och hämtade mig. och hon frågade en sista gång ifall jag inte skulle sluta på showen, och jag sa ja:| så ikväll och alla tisdags kvällar så sitter jag ledig utan dans, och det känns faktiskt redan ganska surt. men mamma har redan hunnit ringt så gjort är gjort. jaja, skitsamma har discon kvar och det är faktiskt den jag tycker är kul! nu vart det ganska mycket trams känner jag...

men från och med NU så är det slut på sånthär, ska inte äta massa skit helatiden. för till sommaren ska jag vara smal punktslut! kan ju försöka iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0