tordag

är fortfarande hemma från skolan, i går hade jag feber och så :l och jag är fruktansvärt seg:( och min mobil har lagt av att skicka sms, så jag kan inte svara på någons:| bara så att ni vet, känner sig så taskig när man inte svarar:(
och för knappt en timme sen åkte min bror till sälen, och kommer inte hem förns söndag eller nått :(:(:(:( kan knappt bli värre. jaja, så ni vet om jag är deppppp. men i morgon blir det skola iallfall. för nästa vecka om jag inte har fel, så har vi massa prov?!?! omgomgomg. nu ska jag gå och fetttttttttta mig sen blir det dusch. får se om jag kanske åker och kollar på dansen sen. puss

henki och jag ställer upp på bild(h)

Kommentarer
Postat av: chloé

ninni, vi har INGA prov nästa vecka. hihi

btw, du är sjukt saknad i skolan :(

2009-01-29 @ 12:44:45
Postat av: ninni svar på chloé

PIUH,du fattar inte vilken panik jag hade:o

2009-01-29 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0