17januari

helgen har vart seeeeeeeeeeg.
ifredags så åkte jag till mathias och oscar och kollade film och spelade giutarhero. och väldigt trött var jag så när jag kom hem så somnade jag på engång.
i dag så fyllde mamma år, gratulerar! så varte först fika och så med familjen sen så smög jag och pappa iväg till marieberg och köpte presenter till mami. sen vart det käk och så här hemma med familjen sen drog jag ner till anton och kollade lite film och så. sen så åkte vi till henke och var där typ en halv timme sen åkte vi hem. och nu har jag precis kommit hem från anton :) jaja, ganska skönt med sega helger när man inte riktigt är frisk. men nu ska jag ta och äta glass sen ska jag sova!
och eftersom att jag har vart dålig med bilder så hade jag tänkt börja med sånna!

här är min lilla spicegirl, som jag gjorde i orning håret så fint idag:)söt

och såhär ser han ut när han inte är spicegirl. coolkille_93

och henke binder fast strykgärnet i bordet så att den inte rymmer.
jaja, det va nog dom bilderna jag tog idag  hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0