11januari

nu sätter det igång igen! i veckan ska jag plugga som en liten jude och lägger ribban högt. så jag kommer vara jätte tråkig nu iveckorna och tar igen sen allt på helgerna!
idag hela dagen lång har jag legat död på soffan och sovit, så det blir inte kul ikväll för mig ikväll när jag ska sova;l
och inge social alls idag har jag varit.
nu har jag precis duschat och tänkte snart äta lite kvällis. OCH MIN HALS, jag dödar den snart. blir bara mer och mer onddddddddd. usch, hoppas jag orkar upp i morgon:( men mamma har lovat mig skjuts så jag ska gå upp typ 10 minuter innan vi börjar, hihihi gud va sköööööööönt.
och ni måste vara lite sociala mot mig, annars blir jag emo///
pusss ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0