cycklat över säkert 2 mil ikväll, go ninni!

ikväll så CYCKLADE jag till hällabrottet, eller rättare sagt hästhagsbrottet. där det var ganska mycket folk som skulle tälta och grilla. vart även bad och så med. inte för min del dock, men vart publik. efter ett tag så cyklade jag bara en liten bit till bella där det var folk. var inte där så länge faktiskt, men en liten stund. trevligt. på vägen hem mötte jag moa, lisette och agnes. så vi satt mitt i kumla på asfalten och pratade i någon timma. mysigt faktiskt. sedan så skulle dom också till åbytorp, så då cycklade vi iväg allihopa. och nu är jag hemma, svettig och glad!


någon som skulle busa och dra upp alla pinnar när det var folk i tältet.


bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0