förlåt för sent bloggat

har inte haft på datorn på hela dagen faktiskt, förns nu. glömde slänga in dagens out fit igår innan jag åkte till Richard där Ralle och Matte var. vi hade verkligen ingenting att göra så vi gick till maxi och sen tillbaka till Richard. åkte hem ganska tidigt, och somnade runt halv 12, första gången på hela sommarn typ! fattar inte, måste vart helt slutkörd.

nåja, vaknade vid 11 idag och följde med mamma och handlade på en gång. och det är det enda jag gjort idag, enda gången jag var ute på hela dagen. sen vart det hem och kolla på gammla inspelade videor från när jag och Henke var små, mysigt faktiskt. efter det så somnade jag och sov i tre timmar. och vaknar upp klockan 8? då hade pappa dragit iväg till speedwayn, mamma hade klippit klart, och Henke var iväg och spelade fotboll.

när jag och mamma sitter och kollar tv så ringer pappa och gråter? jo, då hade han vunnit 14 tusen på lotto!! hahahah, shit. har aldrig hänt tidigare, så ja.. det var kul för han! om jag ska vara ärlig så kommer inte han fatta förns i morgon bitti att han vunnit!

Kommentarer
Postat av: Zenita

Jo, jag menar det! Bara massa konstigt grejs!^^ Hehe, tack! :P

2009-07-29 @ 01:14:20
URL: http://zeniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0