förlåt för uppdaterningen.. igen.

ja, det händer ibland att man inte orkar eller inte har tid att blogga. men försöker iallafall få in ett blogg inlägg om dagen. men det går som det går ibland. nåja, under som närmaste dagarna har jag.. i torsdags så slutade det efter en helt misslyckad kväll hemma hos martina med tacos! haha, dock vart det väldigt förstark så jag fick ont i magen.

och i går kom ellen hit, och efter en ganska misslyckad kväll igen så slutade det med film och nattbad här. nu har hon ptecis åkt hem till sitt lilla laxå, och jag har tittat klart på filmen som vi bara hann att börja på. ikväll så ska vi nog ut och äta, jag mamma och pappa, för henke är i malmö. så det blir lilla familjen som vi kallar det!haha. nåja, ska hoppa in i duschen nu, sen efter vi ätit? då vet jag inte vad som händer, är öppen för förslag!

jag och ellen, smått skeva wieo

dance hos matte i torsdags

natt prat med ellen och adam i natt, förlåt för mörka bilderna

Kommentarer
Postat av: felizia

sv: okej:D har du dansat länge?

2009-07-26 @ 09:27:12
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart dags att dansa igen;)?

2009-07-26 @ 16:16:12
Postat av: ninni

yesbox, dans terminen börjar någongång i augusti!:D

2009-07-26 @ 19:22:59
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0