harry potter på bio


i dag så har jag sovit till nästan två, och det gjorde verkligen ingenting för det regnade endå så ute. och vad det gjort hela dagen efteråt med. legat framför teven med pappa, kollat på bla speedway som skulle vart igår men vart uppskjutet till i dag pga regn. och efter det någon film och lite simhopp. och jag tror inte det är bara jag som slappat idag? för det har ju vart en perfekt film tittar dag idag! och film blev det, harry potter och halvblodsprinsen. måste faktiskt erkänna att jag är lite av en harry potter nörd. jag verkligen älskar dom filmerna, får aldrig nog. synd att dom snart är slut.. eller det är 2 kvar vad jag vet iallafall? ska inte säga nått om filmen, för det är säkert fler som vill se som inte hunnit sett än. men verkligen värd att se! nu väntar vi bara på nästa harry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0